Termékek Menü
0
   
Itt jársz: > >

GARANCIA

Garanciális feltételek 

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártó cég biztosítja Önnek.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt sérülése (kő kiesés, anyaghiba) esetén a sérült termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyártói csomagolása 
-    A  számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított garanciajegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott tárgyak javításáról mielőbb intézkedünk a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de cégünk fenntartja a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. rélépés következtében összetört kő vagy eldeformálódott sín stb. ) felelősséget vállalni nem tudunk.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a gyártó telefon számán (+36 20 382 9554). Ha a kivizsgálás alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli sérülés akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakvéleménynek ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.
    
Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

MÁR 92000-EN HURRÁ!
Csapatunk


 

Megbízható
Termék összehasonlító